2020. június 22. 20:16 - Lord Picard

Jurassic Newsworld: További újdonságok a Mattel-től

ujdonsagok.jpg

Az elmúlt héten további új Mattel figurák termékfotók, vásárlói fotók láttak napvilágot, úgy fest az Egyesült Államokban a korábbi menetrendet követve jönnek az új figurák, és egy már befejezettnek tűnt alsorozat is új impulzust kapott.

A Mattel amikor 2017-ben elnyerte a Jurassic World játékjogokat, ugyanakkor a korábbi filmek jogai is a Mattel-hez kerültek. Ezen figurákat a Legacy alsorozaton belül kerültek kiadásra, exkluzív forgalmazási jogokkal, így Európában is csak kevés helyen (német Amazon, angol Smyths) kerültek fel a kínálatba.

Az alap, 3.75-es inches vonalon megjelentek a főszereplők (Alan Grant, Ellie Sattler, Robert Muldoon, Ian Malcolm és exkluzív kiszerelésben John Hammond) figurái, az első három filmben felbukkant, festésükben azokat idéző dinoszaurusz figurák (pl. Az elveszett világban látottt kölyök T. rex, Velociraptor vagy a harmadik részben szereplő Spinosaurus) vagy épp egy Jeep formájában. A tavaly kiadott Brachiosaurus után, amely idén került Európába már sima Jurassic World játékvonalon, úgy tűnt vége a szériának. Egészen mostanáig.

A Collect Jurassic mutatta be elsőként az idén kiadásra kerülő Escape from Isla Nublar szettet.

isla2.jpg

A gyűjteményes kiadás, amelyhez hasonló volt már korábban is, (még az első szériában volt kapható egy Alan Grant-et, raptorokat és Dilophosaurus-szt tartalmazó szett) igazi különlegessége viszont John Hammond figurája. Eredetileg a 2019-es San Diego Comic Con-ra jelent meg egy különleges csomagolású Hammond figura, és az egyedi csomagolás és kiegészítő (a tojáskeltető állvány egy bébi raptorral) nem is kerül egyelőre újra kiadásra, de Hammond figurájára most valószínűleg nagyobb szerencsével pályázhatnak az előző limitált szériát kihagyó rajongók.

Ellie Sattler figurája már korábban is megjelent, kiegészítőként egy lámpát és Compsognathus-szt kapott az a kiadás, ezek ehhez a kiadáshoz nem tartoznak, de egy eddig sosem látott kiegészítő, a Jurassic Park-ban látott szalagot, banner-t is elkészítették méretarányosan a gyűjtemény részeként. Persze, dinoszauruszokat is kapunk, a két Velociraptor figura maga nem újdonság, de a festésük, amelyek tökéletesen idézik fel az 1993-as filmben látott színeket már régi adóssága volt a Mattel-nek. 

Nem csak az új Legacy szettről láttak napvilágot új felvételek, a továbbiakban vadonatúj termékfotók, és néhány esetben már vásárlói fotókon is megtekinthetők az alábbi figurák:

Camp Cretaceous - Attack Pack - Ankylosaurus "Bumpy"

Camp Cretaceous - Savage Strike - Velociraptor "Echo"

Camp Cretaceous - Sound Strike - Sinoceratops

sino1.jpgEnnek a figurának az érdekességét többször is taglaltam, ugyan a 2018-ban megjelent Roarivores-szériában megjelent figura festésében tökéletesen idézte meg a Jurassic World: Bukott birodalomban látott Sinoceratops-szot, valami félremehetett a Mattel-Universal kommunikációban, ugyanis a játékgyártó egy másik ceratopsida, a Pachyrhinosaurus figuráját öntötte műanyagba. A Mattel-nél is észlelték ezt a hibát, és változatlanul Sinoceratops név alatt, de idén újra megjelenik a figura, frissített festéssel és legfőképp, anatómiailag helyes megjelenítéssel. Ez volt az első figura, amelynél egyszerre láttam Camp Cretaceous és az idei évi játékvonal, a Primal Attack jelölést, így csak feltételezhetjük, de a dinoszaurusz valószínűleg felbukkan a Netflix sorozatában, minden más ezen a vonalon megjelenő figura. 

Camp Cretaceous - Savage Strike - Stigymoloch

Primal Attack - Sound Strike - Parasaurolophus

Primal Attack - Sound Strike - Majungasaurus

Primal Attack - Savage Strike - Scutosaurus

Nem tudni még, Primal vagy Camp alsorozatban, de érkezik idén még a megújított Raptor-csapat utolsó, kimaradt tagja, Delta:

További új, többnyire átfestett figurák képei az alábbi galériában, sorban az Alloramus, Dilophosaurus, Dimorphodon, Mussasaurus, újabb festésű Velociraptor:

Majdnem három hete írtam én is arról, hogy az Amber Collection szériában egy klasszikus Dilophosaurus és Dennis Nedry játékfigura is kiadásra kerül, immáron pedig már a csomagolás is ismertté vált. 

Idehaza a legújabb figurák megjelenéséről még nem érkezett információ, viszont egészségügyi problémák miatt valószínűleg ezekből túl sokat figurát már nem fogok tudni bemutatni a blogon, külön bejegyzésben. De, bízzunk a legjobbakban, és addig is gyönyörködjünk a figurákba. 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8515907642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anak 2020.06.22. 21:07:15

Az a Sinoceratops elég klasszul néz ki. Szorosan követi őket az immár hangot kiadni is tudó, mozgó fejű Parasaurolophus, és a Majunga is.
A Scutosaurus mellé meg illene kiadni egy Gorgonopsidot is.

Akármi is az egészségügyi probléma, gyors felépülést kívánok belőle!

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.06.22. 21:57:29

@Anak: Köszönöm szépen! Remélhetőleg túlzóan nem nyomja rá a bélyegét az évemre ez a dolog, kettő figurát akkor is beszerzek, ha a lelkemet is kell eladni :D

Illetve hármat, mert a Sinoceratops szerintem is nagyon klassz, a Para-nál a fluoreszkáló feautre lesz érdekes, de szerintem elég a már meglévő figura belőle nekem. A Majunga-nál a színek, a textúrák azok amik nagyon tetszenek, nagyon feltűnő, úgy fest a brazil rajongóknak is akartak kedvezni :D

Dino boy 2020.06.22. 23:51:52

Jobbulást! Érdekes amúgy hogy ezeken a termék fotókon nincs lefestve a sinocerstops egyik szarva (a szája mellett) viszont a comic con-on bemutatott figurán levolt... Reméljük hogy le lesz festve a végleges figuránál is! Deltának pedig csináltattak volna egy új modellt szerintem... A 2 új Amber Collection tagot várom a legjobban.

Anak 2020.06.23. 14:05:22

@Lord Picard:
Melyik két figura ér meg egy lelket?

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.06.23. 18:04:29

@Dino boy: Köszönöm! :) Nahát, ez a részlet fel se tűnt, pedig tényleg... Még nem láttam, hogy kapható lenne, reméljük csak ez a példány ilyen, de már nem esek kétségbe, a raptorok vagy a Bite 'N Fight T. rex mellső végtagjának karmait is lefestettem már, nem hagyott nyugodni a dolog :)

Minden raptor érdemelt volna egyedi, új modellt, de bizonyára egy új célszerszám tervezése már nem érné meg a Mattel-nek, szerencséjük, hogy azért annyira nem különbözőek a raptorok a filmfolyamban, így elég átfesteni őket. Az Amber figurák ezúttal is, max. csak online néznivaló lesz számomra, eljutottam arra a pontra, hogy bármennyire szeretném őket, már nem bírnám őket megvenni, főleg a szállítási költségek miatt.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.06.23. 18:07:27

@Anak: Most már inkáb 3, sőt, végülis 4 figura :) Az új T. rex természetesen kell, ő a kedvencem, kimondottam Rexy, és ez a legszebb sculpt, akkor kellene a gigantikus Indominus is, azt persze nem tudom, hova raknám :) És a Sinoceratops és Bumpy is kellene, most bánom csak igazán, hogy 2 éve nem vettem meg a Roarivores Ankylosaurus-t :/

Dino boy 2020.06.23. 22:10:14

@Lord Picard: Én is lefestem a legtöbb figura körmét, mert nem bírom ki hogy ugyan olyan színű mint a teste.

Dino boy 2020.06.23. 22:12:42

@Lord Picard: Az a baj hogy nekem ez a szám mindig nő, pedig csökkennie kéne

Dino boy 2020.06.23. 22:14:40

Annyira zavar hogy ide nem tudok képet küldeni, pedig most úgy elküldeném az eddig össze szenvedett gyűjteményemet...

Anak 2020.06.24. 20:16:25

@Lord Picard: Vedd meg tőlem vaterán, épp eladó. Én épp felszámolom a gyűjteményem.
Szerintem Dinoboy is tőlem veszi a Concavenatort, ami félre lett téve neki.
2 figurát viszont biztosan megtartok, a Carno-t és az Amargát.

Anak 2020.06.24. 20:17:50

Vagy ezen a felületen keresztül, hogy írtok az e-mail címemre. Ez Dinoboy-ra is vonatkozik! ;)

Dino boy 2020.06.24. 20:43:56

@Anak: És tényleg :D Innen is köszönöm a concavenatort!!! :)

Dino boy 2020.06.24. 20:44:45

@Anak: Leírnád az email címedet kérlek? :)

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.06.24. 21:13:58

@Anak: Oh, köszönöm szépen a lehetőséget, egyben, sajnálom, hogy eladod őket. Gondoltam, hogy te hirdeted őket :/ Bár, igazából a ma este után ha teljes eladáson nem is, de leálláson én is gondolkozok a figurákat illetően. Ha fizetéskor még meglenne a kis tüskés, lecsapnék rá, írok is :)

Anak 2020.06.24. 22:19:51

@Dino boy: Katt a blog nevemre! Üzenetküldés....

Anak 2020.06.25. 07:52:35

@Lord Picard: Félretegyem neked is? Még nem nincs rajta licit, de már figyelik.

Dino boy 2020.06.25. 19:09:25

@Anak: Telefonon nem tudok ilyet

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.06.25. 19:14:08

@Anak: Még korábban írtam neked, de én egész egyszerűen nem találok most már sehol sem menüpontot, hogy megnézzem, írtam-e üzenetet, vagy kaptam-e... Élnék a lehetőséggel, de kereslek :)

Anak 2020.06.25. 22:18:41

@Dino boy
@Lord Picard
Küldtem üzenetet. E-mail címet nem írok ide, spambotok és egyéb akármik bármikóóóór leselkedhetnek az ilyenekre.

Anak 2020.06.25. 22:21:28

Igen, erre kicsit paranoid vagyok...

Dino boy 2020.06.25. 23:33:23

@Anak: j.sandor001@gmail.com na ide küldj emailt lécci, mert nekem nem érkezett semmi

Anak 2020.06.26. 21:48:23

@Lord Picard:
Ide is megírom, vagyok már én is.

Anak 2020.07.04. 18:43:16

A játéknet.hu-n elérhető a Tarbosaurus. Ezt még sosem láttam hazai boltban.

www.jateknet.hu/jurassic-world-tarbosaurus-144953
süti beállítások módosítása