2022. január 07. 21:00 - Lord Picard

Jurassic World: Világuralom - Újabb hivatalos kép

jwd_5.jpg

A 2022-es esztendő sok izgalmat tartogat a Jurassic-rajongók számára, hiszen június 9-én érkezik a hatodik mozifilm, a Jurassic World: Világuralom, de folytatódik még a Krétakori tábor is a negyedik évad után - és mindkettőhöz nagy mennyiségű merchandising termékre számíthatunk. A Universal mindenesetre még most is komótos tempóban járatja a hypevonatot, de a mai napon egy újabb képpel lettünk gazdagabbak, hála az USA Today-nek. A tovább mögött a részletek és a teljes fotó:

20220107_103637.jpg

A képen a film egyik új szereplője, Kayla (DeWanda Wise) és Owen Grady (Chris Pratt) látható, a képhez mellékelt kommentár szerint pedig egy új, prehisztorikus állattal néznek szembe. A megnevezés az érdekes, hiszen ha dinoszauruszról lenne szó, akkor csak azt írták volna, vajon a Krétakori táborban már látott kardfogúhoz hasonlóan egy emlős állattal néznek szembe hőseink?

A fotón látható párost pedig már láthattuk korábban egy hivatalos felvételen, amely a film angliai forgatásán készült:

jurassic-world-dominion-behind-the-scenes-dinosaurs-woods-1233102.jpeg

Láthatóan mindkét karakter ugyanazt az öltözetet viseli, és Owen kissé alulöltözöttnek is tűnik az új képen, vagyis először át kell verekedniük magukat egy dzsungelen. Ez alapján olyan, mintha csak az animációs sorozat negyedik évadában látott, rejtélyes sziget egyik biodómjából a másikba mennének át... Ami persze csak feltételezés, de annak izgalmas, és egyelőre csak a találgatások maradnak.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr5816806704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2022.01.10. 19:53:41

Egyre jobb, és már csak 5 hónap van hátra! (amúgy én nem igazán foglalkoztam olyan sorozatokkal, mint a Krétakori tábor... Ezért nem is azokkal töltöttem ki a tavalyi évnek azon űrét...)

És egyébként én most január 1-én a Jurassic World első részének megnézésével nyitottam az évet :D.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2022.01.10. 21:30:15

@Kibernetika: Igen, robogunk június felé, bő egy hónap múlva a Super Bowl kapcsán remélhetőleg már előzetesünk is lesz.

Volt már olyan szilveszterem nekem is, hogy fél órával éjfél után már a Jurassic World pörgött a lejátszóban :) Jó évkezdet! :)
süti beállítások módosítása