2020. október 07. 06:58 - Lord Picard

Jurassic World: Világuralom - 2022.06.10.

Amit sejtetni lehetett jó ideje, sajnos bekövetkezett: elhalasztották a harmadik Jurassic World premierjét, egy teljes évvel... Az új dátum: 2022. június 10. Fájdalomtapaszként közzé tették a film első, hivatalos teaser poszterét is:

jurassic_world_dominion_p1_v2.png

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8016230320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anak 2020.10.07. 09:48:19

Na ez várható volt. Ezek után kíváncsi leszek, hogy a kapcsolódó termékek gyártói mit fognak reagálni, mit reagálhatnak egyáltalán? Nekik is halasztani kell? Lego, Mattel, stb...

Anak 2020.10.07. 14:06:22

Na és a poszteren lévő nevekből ítélve Jake Johnson ezek szerint nem tér vissza? Bár gondolom ekkora halasztás mellett belefér a naptárjába a szerep.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2020.10.07. 19:59:11

@Anak: Ugye azóta ráadásul Jake sorozatának a 2. évadát is törölték, szóval most már csak találnak neki helyet a filmben.

Figyelemmel követve a filmvilág híreit, én is számítottam sajnos a mai bejelentésre, és ugyan gyötrelmes lesz még 20 hónapot várni, a dinók megérdemlik a kiemelt, nyári premiert, de erről mindjárt hosszabban is értekezek egy külön posztban. A Universal partnereiről is, de egész biztosan nem hozhatnak ki a filmhez kapcsolódó új termékeket a filmek hiányában.

Kibernetika 2021.06.10. 13:35:55

Hol nem volt hol nem lesz... Ma került volna moziba a Világuralom.

(nálunk, világszinten holnap)

Pedig másfél évvel ezelőtt még azt gondoltam, hogy ezekben a napokban azt fogom ünnepelni, hogy milyen jól telt el az utolsó másfél évem az középiskolában és azt hogy végre mozikba érkezett a Világuralom és végre lehull a lepel, hogy mi lett a második rész után... És hát másfél évvel ezelőtt a Világuralom még 2021-es film "volt" (és a 2021 szerintem még jobban állt neki, mint a 2022). Csak hát sajnos nem számítottunk koronavírus-világjárványra.

A "legnagyobb poén" egyébként az, hogy (nagy boldogan) azt mondtam tavaly év elején, hogy "már túl vagyok a várakozás felén, és az addig hátralevő kevesebb mint másfél év is remekül fog telni. Addig is remek lesz a hátralevő másfél évem a középiskolából, remekül bizonyítok, elmegyünk Londonba, meg még egypár klassz helyre, majd a ballagásom után rögtön ez vár. Ez tök jó (és még a premierdátum is 'tökéletes)". Ahhoz képest a rendező pedig tavaly októberben már azt írta ki Twitteren, hogy "egy évvel tovább kell várni, de megéri türelmesnek lenni. Addig is maradjunk egészségesek és vigyázzunk egymásra", ami gyakorlatilag a tökéletes ellentéte annak, amit én tavaly év elején mondtam (minden szempontból). E közé a két mondat közé kellene tenni hogy "vs" és kb az jelezné, hogy hogy képzeltem el és mennyire nem úgy alakult...

:(

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.06.11. 18:55:14

@Kibernetika: Át tudom érezni a csalódottságodat és szomorúságodat, én ugyan nem kötöttem konkrét eseményhez a film megjelenését, de már rettentően vártam, illetve természetesen várom továbbra is.

Nem lehetett arra felkészülni, mi vár ránk az elmúlt másfél évben, mint ami végül történt, ilyen még nem tapasztalt, ilyen nagy mértékben és globálisan a világ. Reméljük most már a gyógyulás útjára léphez minden ország, minden iparág, és amikor egy év múlva kijövünk a Világuralom 2-3. megtekintéséről (mert én 2022 június 10-ére már legalább ennyiszer látni szeretném a filmet), már csak egy halvány emlék lesz a 2020-21-es időszak.

Addig is pedig, nyugodtan jöhetne az a preview már akár most is :)

Kibernetika 2022.05.10. 13:34:27

Már csak 1 hónap és mozikba kerül :D

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2022.05.10. 19:27:01

@Kibernetika: Igen :) Egy hónap múlva ilyenkor már a célban leszünk ^^

Kibernetika 2022.05.12. 16:48:41

Amúgy másfél éve az akasztott ki, hogy akkor még a 2021-ről mindig a JW 3 jutott eszembe, meg fordítva is. Ez azért volt, mert még pár évvel korábban egy fórumon valaki írta, hogy "2021-ben jön a harmadik", és az volt az első alkalom, amikor láttam a 2021-es évszámot (és úgy éreztem, nagyon illik hozzá). És amikor egy évvel elhalasztották a premiert, fogalmam sem volt, mit tegyek ez ellen. Mert nem szabadott, hogy a JW (3) jusson róla eszembe úgy, hogy nem volt.
Azt írták anno, hogy a rajongók "éhét" a sorozat(ok) új évadával (...) csillapítják (vagyis hogy nem maradunk üres tartalommal). Nekem az azért sem volt elég, mert nem egyenlő a JW 3-mal, plusz egyébként sem néztem a sorozato(ka)t, csak a filmeket. És ha a sorozatot nézném, akkor eszembe jutna közben az is, hogy "de ez nem a JW 3 :(", úgyhogy azzal inkább nem akartam csillapítani az éhségemet.
Valami olyan kellett a 2021-es filmévemhez, ami nem Jurassic (nem csak új film, jöhet akár új sorozat amit 2021-ben először nézek, vagy hogy konkrétan egy új műfajba (úgy, hogy előtte már vagy 10 éve nem lettem vevő új műfajra) vetem bele 2021-ben magam...), csak akkor még semmi ötletem nem volt. De valami mással mindenképpen ki kellett hogy töltsem a JW-űrt, és hogy a JW helyett az a más valami jusson mindig eszembe 2021-ről.
Úgy 2-3 hónappal a premier-eltolás után újranéztem (nosztalgiából) pár (kb 3 és fél évvel korábban készült) animéről készült gyöngyszem-videót egy másik blogon, ahova még akkor amikor azok frissek voltak írtam is kommentet, hogy "felmerült bennem, hogy próbát tehetnék a műfajjal", de aztán az sosem történt meg. 2020 december végén volt hogy ezeket csakúgy véletlenszerűen újranéztem és aztán a kommentemet is visszaolvastam. Rám is jött, hogy animét kéne néznem, de úgy gondoltam, hogy "2020-nak már csak a végét várom, és inkább nem akarok szilveszter előtt új műfajba kezdeni, csak hogyha még minimum a fele hátra lenne az évnek". Ezért úgy voltam vele, hogy ez inkább már a következő év "programja" lesz. Ekkor eszembe jutott, hogy (mivel a JW 3 premiereltolása előtt ez még nem volt tervben, csak 2-3 hónappal később...) ez lehetne az, ami kitölti azt a bizonyos űrt.
Nagyon jól is tettem, hogy 2021-ben belevetettem magam az anime-műfajba, mert most az anime jut eszembe 2021-ről (az volt életem eddigi "leganimésebb" filméve...), és nekem még illik is hozzá :D (plusz egyébként is bejön a műfaj)

Ezt most azért írtam ki ide, mert nem bírtam nem elmesélni ezt, és hogy a 2021-es filmévemet sikerült megoldani, hogy ne jussanak róla eszembe az elején említett dolgok.

Kibernetika 2022.05.12. 16:50:40

(meg amúgy továbbra is folytatom az animenézést...)

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2022.05.12. 20:18:23

@Kibernetika: Na, akkor lett mivel elterelni a figyelmedet ^^ Én is nehezen bírtam ki a várakozást, pedig én még a Krétakori tábort is szeretem, csak sose osztottam be, mind a négy eddigi évadot egy szuszra megnéztem :D De sok minden mást is nézek/néztem, de azért nehezen volt kibírható ez az időszak, 2020 februárja óta, mikor elcsattant az első csapó... Viszont jó látni, hogy most itthon is azért bőségszaru van, Mattel figurák, Tesco akció... És 4 hét múlva már maga a film!

Kibernetika 2022.05.13. 00:35:00

@Lord Picard: Hát igen.

(amúgy azt nem is írtam hozzá, hogy két rögtön az első megtekintés után kedvenccé vált animét (Patema inverted; Your name), pont 2021-ben szinkronizáltak le (ami méginkább hozzátett nálam 2021 összképéhez) :D)
süti beállítások módosítása