2021. május 24. 18:11 - Lord Picard

Jurassic World: Bukott birodalom - Országos TV premier a TV2-őn!

Ma. pünkösdhétfőn, 20:50-től kerül először bemutatásra hazai televízióban a Jurassic World: Bukott birodalom, a TV2-őn!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8816567448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2021.05.25. 00:25:10

Jé! Én pont most láttam/néztem meg a TV2-n, de egészen véletlenül futottam bele. Ezek szerint pont az első leadást láttam a hazai tévében! Nahát ezt nem hiszem el :D

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.05.27. 19:46:21

@Kibernetika: Igen :) Viszont, ahogy az már jó ideje megszokott, a Jurassic-filmek esetében pláne, megvágva került bemutatásra a film. Ezt már általában nem is maguk a csatornák végzik el, hanem a forgalmazó készíti el a vágott változatot és ezt értékesíti, persze, gondolom lehetne kérni a teljes változatot is. Itt kimaradt például az, ahogy a Mosasaurus lecsap a kötélhágcsón lógó emberünkre vagy pl. az, amikor az Indoraptor belemélyeszti a karmát Claire lábába...

Kibernetika 2021.05.29. 00:45:37

@Lord Picard: Én is észrevettem, hogy kivágtak néhány jelenetet. Többek között egy részét annak amikor az indoraptor megöli azt a tábornokot. És amelyik leginkább feltűnt, hogy ki lett vágva, az az volt, amikor az indoraptor bemerészkedik Maisie szobájába (csak az volt amikor mászott le a tetőről, a következő pillanatban pedig már azt mutatta, amikor Owen odaért), ami azért elég feltűnő volt, hiszen az még az előzetesben is benne volt (persze a filmet is láttam már egy párszor nemcsak az előzetest. Legelőször nekem "csak" az tűnt fel (bár előtte furcsáltam egyébként, hogy rövidebb volt az a jelenet amikor az indoraptor kinyírta a tábornokot), de aztán el is gondolkoztam és eszembejutott hogy volt még pár jelenet amit kivágtak, azok a jelenetek amiket pedig te említettél, azok meg csak most realizálódtak bennem)...

Zookai 2021.05.30. 17:20:07

@Kibernetika: a tv2 mindenből kivág dolgokat. Eddie szétszedése, cooper halála, a raptoros kínzás...
süti beállítások módosítása