2021. december 03. 09:00 - Lord Picard

Jurassic World: Krétakori tábor - 4. évad - Már elérhető!

now.jpg

Mától elérhető, magyar szinkronnal és felirattal is, a Netflix-en a Jurassic World: Krétakori tábor 4. évada! A hat táborozó szó szerint új vizekre evez ebben az évadban, amelyben régi ismerősöket is köszönthetünk majd, mint azt láthattuk is, a Spinosaurus "személyében" is. Az évadról bővebben szokás szerint kicsit később írok bővebben.

five.jpg
Nem mellesleg, éppen ma 5 éves a blog is, és ezt köszönöm Nektek, az Olvasóknak, hiszen az olvasottság miatt is születhetett ennyi bejegyzés, a mai épp a 385. blogbejegyzés! Ez idő alatt számos Mattel figurát mutattam be, és részletesebben feldolgoztam az első 4 Jurassic-film elkészültét, a Bukott birodalom és a Világuralom forgatását pedig már hétről-hétre nyomon követtem. És az is biztos, hogy a Jurassic World: Világuralom után is, ha nem is lesz esetleg aktuális film vagy sorozat, sok bejegyzés fog még születni! Köszönöm az elmúlt 5 évet és mindenkinek jó szórakozást kívánok a Krétakori tábor 4. évadához! 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr2616771972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KyloRen22 2021.12.03. 16:51:58

Nagyon jó volt! Szerintem ez az eddigi legjobb évad!
Igaz, hogy kb. 4 óra volt, számomra olyan gyorsan eltelt...még néztem volna..
Érdekes volt a Kenji-Brooklynn szerelem, nekem bejött, bár azt hittem Darius-Brooklynn lesz majd.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.03. 20:06:42

@KyloRen22: Igeeen, az én várakozásaimat felülmúlta az új évad, nagyon tetszett, és nem csak a két T. rex miatt azért :D Most egy jó nagyot elléptek az ismertből az ismeretlenbe, de szerintem elég sokat kihoztak a helyzetből.

Nekem is tetszett a Kenji-Brooklyn szál, de az is, hogy azért látni, megtörte lelkileg ez a fél év őket. Holnap ismét megnézem, ezúttal már felirattal, de a szinkron elég jó volt. Izgalmas 11 rész volt.

KyloRen22 2021.12.03. 20:11:38

@Lord Picard: Még csak ma jött ki, de már alig várom az 5. évadot. Bízom benne nem az lesz az utolsó.

Anak 2021.12.03. 21:09:34

Ma este 2 rész nekem is lecsúszott már.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.03. 22:22:01

@KyloRen22: Amúgy igen :D Nem gondoltam volna egy évvel ezelőtt, hogy 5 évadnyi sztori van, és én is azért szívesen nézném tovább, de valószínűleg ott lesz a vége valamikor április-májusban, hogy aztán összekössék a záró évadot a filmmel - aztán lehet jó nagyot tévedek :D

KyloRen22 2021.12.03. 22:31:43

@Lord Picard: Remélem tévedsz, még nem akarok búcsút venni a sorozattól! :)

PikeB 2021.12.03. 23:54:06

5 év és 385 bejegyzés... ez igen, gratulálok, és köszönjük a tartalomgyártást!

A 4. évadban a 9. résznél járunk, eddig tetszik. Jó lenne ha még pár évadot kihoznának belőle, és jövőre nem érne véget a sorozat. Gondolom a figurákra is addig lesz nagy érdeklődés, illetve addig fogja gyártani a Mattel, amíg megy a sorozat vagy készül film (jó lenne, ha nem így lenne).

KyloRen22 2021.12.04. 16:46:49

@Lord Picard: Ahogy nézem nem valami jók a kritikák...sokan a robotokat szidják, meg a szerelmet...
Furák a robotok, de szerintem nem volt olyan vészes. A szerelmet is megértem, nekem bejött, csak tényleg nem mutattak semmi kémiát az előző évadokban és ezáltal talán egy picit fura és erőltetett volt, ezzel szemben Darius-nak és Brooklynn-nak voltak ilyesmi pillanataik.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.04. 23:09:29

@PikeB: Köszönöm szépen :3 Ha nem lennétek Ti, olvasók, akkor nem tartana a blog sem itt, így én köszönöm!

Figurában a Mattel szerintem mindenképp továbbmegy, rengeteg faj akad még, és repaint is még jöhet mindből. A táborban viszont még egy évad lehet benne, én is tovább nézném még, de már az új évad egyes húzásai is sok lehet a rajongók egy részének... De, ne feledjük, elvileg fejlesztés alatt áll egy élőszereplős sorozat is, és bár nem írtam meg, mert csak egy kósza tweet volt egy hollywoodi informátortól, de annak elég sovány, de állítólag már folyik a Jurassic World 4. fejlesztése is!

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.04. 23:15:29

@KyloRen22: Igen, ez a két neuralgikus pont, de amennyire emlékszem, a kamaszkori szerelem is ilyen, hogy képes hirtelen kipattanni régi ismerősök között is, nagyobb előjel nélkül is, nekem tetszett és aranyos volt, ahogy ennyi részen keresztül kerülgették egymást.

A robotok... pláne egy animációs sorozatnál szeretnek ezekkel jönni, én szerintem egész vállalható volt, még a Brad-X-ek is. És hát Nagy Hami, Kis Hami, a Dilopho kvartett, Lázadó, Tündér, Petárda, Pierce, a Spino, a Smilodon - annyi remek pillanat volt ebben a 11 epizódban, ami ellensúlyozza a kissé túltolt techno-dolgokat.

Anak 2021.12.05. 10:50:52

Tegnap én is ledaráltam az évadot. Úgy veszem ki a szavaitokból, hogy a robotos jelenlét sokaknak nem tetszett. Hát őszintén, nekem sem. Nem volt baj, hogy beletették, de annyira túltolták ezt a szálat és Kash szálát, hogy a dinoszauruszok szinte marginálisak lettek. És ez egy alapvetően dínós szériában nem annyira jó. A kutyarobotok még csak hagyján, de gyíkfejű robotokat gyártani? Engem jobban érdekelt volna, hogy került oda a Spinoszaurusz - hamár mondták a sori készítői, hogy a JP3-ban látott példányról van szó, illetve a kardfogú nagymacska háttértörténete is. Ezekből semmit nem kaptunk.
Brooklyn-Kenji románc szerintem aranyos volt. Kamasz fiatalok között ez törvényszerű, hogy előbb-utóbb bekövetkezik.
Érdekesség: Kash eredeti hangja Haley Joel Osment volt. (A.I. Mesterséges Értelem)

Szumma-szummárum: ez az évad lehetett volna jobb is.

KyloRen22 2021.12.05. 22:16:03

Szerintetek van szinkron casting a sorozathoz? Nincs, igaz?

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.05. 22:49:36

@Anak: Igen, én is hasonlóképpen látom, itt igazán csak a Brad-X megjelenésével lőttek kicsit túl a célon, a sima Brad még ötletes is volt szerintem. Nem tudom, a Halálos iramban animációs mennyire lehet elrugaszkodott a filmekhez képest (bár ott már maguk a filmek is párszor megugrották a cápát...). Most az a jó kérdés, mennyre hard canon vagy soft canon a sorozat, a 4. etap után mindenképp az utóbbit mondanám.

Haley Joel Osment gyerekkoromban nagy kedvencem volt, főleg hogy egykorúak is vagyunk, így örülök, hogy ha ilyen formán is, de csatlakozott a franchise-hoz.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.05. 22:51:34

@KyloRen22: Házon, szinkron-stúdión belül biztosan, de hogy vajon a Netflix is bekéri a hangokat és ők döntenek hangszín alapján, azt nem tudom (a Lucasfilm és a Disney ezt csinálja).

KyloRen22 2021.12.06. 06:12:57

Csak azért kérdeztem, mert ha lenne lehetőség, akkor kipróbálnám, mert érdekel a szinkronizálás.

PikeB 2021.12.06. 18:36:39

@Lord Picard: "Haley Joel Osment gyerekkoromban nagy kedvencem volt" A hatodik érzékben nagyot alakított Bruce Willis-szel együtt. Jó gyerekszínész volt a 2000-es években.

Amit picit sajnálok, hogy csak az évad végén jelentek meg a Dilophosaurusok. Nagyon félelmetesek voltak csapatban, lehetett volna több jelenetük is.

Ha mar szóba hoztam, itthon egyre több helyen kapni a Fierce Force vonalon megjelent kis figurákat. Szerintem elég jól sikerültek, bár úgy tűnik itt is vannak újrafestett dinók. A fehér színű Dilophosaurust be is szereztem, megtetszett a festése. :) Valamint az Extreme Damage T-Rex is felbukkant itthon a boltokban. :P

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.06. 18:44:56

@KyloRen22: Szerintem érdemes ez ügyben a szinkronstúdiókat megkeresni, szerintem biztos meghallgatnának, ha úgy van ^^ Egy barátom szinkronizált már, igaz az rajongói szinkron volt (Star Trek - Az eredeti animációs sorozat) és ő eleve színművészetire járt.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.06. 18:47:10

@PikeB: Igen, nagyon tehetséges gyerekszínész volt, sokkolt is amikor pár év csend után felbukkant a kamera előtt, eléggé megváltozott :D

Én is sajnáltam, de amilyen jelenetsort kaptak, az pazar volt, megérte rájuk várni ezt a 28 évet - és reméljük ebből a biodómból folytatódik az ötödik évad is :D

Ohh, köszönöm az infót, eddig az a Rex nem érdekelt, de ha belegondolok, akkor ő megfeleltethető Kis Haminak, így viszont már kellene :D

PikeB 2021.12.06. 19:10:44

@Lord Picard:
Remélem én is, hogy az 5. évadban többet láthatjuk őket.

Müllerben van, most akciós ára 8690 Ft, ami nem rossz ár érte. Ki tudja, még a végén az Extreme Damage Indominus Rex is eljut a hazai boltokba. :)
Az Auchaban is egyre több figurát látni, aminek örülök, mert eddig elég szegényes volt kínálat itthon.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2021.12.06. 20:40:38

@PikeB: Köszönöm szépen az infót, egyik sincs a közelemben, de azt a Rex-et akkor jó lenne levadászni :) Lassacskán indult, de végül elég sok figura megjött hozzánk is, nálam is már sorakozik pár amely csak a bemutatót várja :D
süti beállítások módosítása