2018. május 10. 20:18 - Lord Picard

Jurassic Newsworld: Termékbemutató - Mosasaurus

mosasaurus.jpg

Folytatódik a már hazánkban is kapható Jurassic World figurák bemutató beszámoló-sorozatom. Ma a második legnagyobb figura került a kezeim közé, és nem kétséges, a Mattel figurái minden dicséretet megérdemelnek.

A Mosasaurus, tengeri őshüllő lévén, a korábbi filmekben nem bukkant fel, de a Jurassic World-ben már megjelent, és végül a végső összecsapásban döntő szerephez is jutott. Az állat DNS-ét egyébiránt a Masrani-InGen vállalat egy szabadalmaztatott eszközzel nyerte ki a Mosasaurus maradványaiból, és maradjunk is ennyiben.

A csomagolás az egységesített, konténert imitáló grafikai elemeket kapta, de lévén egy vízi állatról beszélünk, a Mosasaurus medencéje is felbukkan rajta. Sajnos végül csak kartonból készült figuraként van jelen a Mosa szája közé függesztett cápa, de jópofa grafikai elem. Már a doboz méretei is tekintélyt parancsolóak, nem is beszélve a súlyáról!



Az őshüllő egyben nem is fért bele a dobozba, a fejrész és a törzs mellett a doboz oldalában egy rekeszben kerültek elhelyezésre a farokrész, és a 4 uszony, amelyeket betűkkel jelöltek, és az összeszerelési útmutató alapján könnyedén megtalálhatjuk a helyüket, és bátran, jó nagy erőt kifejtve pattinthatjuk a megfelelő helyre. Maguk az uszonyok is gömbcsuklósak és hajlíthatok, mint azt már a játékvonal dinoszauruszainál is megfigyelhettük. 

A figura 71 centiméteres hosszúsága bárki szobájának és gyűjteményének feltűnő darabja lehet. A fejrész kialakítása nagyszerű, állíthatjuk csukott vagy nyitott szájra az állkapocs állását, a száj kidolgozottsága szintén nagyon élethű. Az egész Mosasaurus festése pazar, a foltok az oldalán gyönyörűen kerültek felhordásra. Maga az őshüllő teste az uszonyokat és fejet leszámítva gumiból készült, kellemes, a doboz szövegéhez híven tapintásra bőrszerű.

Sokféleképpen azért nem állítható be, de megfelelő méretű helyen, és háttérrel, igazán pazar látványt festhet.

mosa015.jpg

A méretei akkor lesznek még inkább szembeötlőek, ha a jövőre tervezett (bár nem megerősített) Indominus rex figurát is piacra dobja a Mattel, és utána könnyű szerrel megidézhető lesz a Jurassic World fináléja.

A figurát ezúttal a JátékShop weboldal kínálatából rendeltem, és a már korábban bemutatott Thrash 'N Throw T. rex és Indoraptor mellett sok más figura is beszerezhető erről az oldalról is, jó böngészést hozzájuk, és még érdemes lesz visszatekinteni mostanában a blogra is!

jatekshop.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jphungary.blog.hu/api/trackback/id/tr9413906646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anak 2018.07.26. 22:14:37

Hétfőn talán hozzám is megérkezik a toppantós rexxel együtt.
A sötét oldal elcsábított és a birtoklási vágy hatalmába kerített ezeknél a figuráknál is.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2018.07.26. 22:33:37

@Anak: Helyes :) Az volt a Mattel célja, és tökéletesen célt értek vele. Én sajnos kissé le vagyok maradva, de igyekszek felzárkózni :)

Most olyasmivel foglalatoskodom, amellyel még jobban, még látványosabban állíthatom ki a figurákat, és nem mellesleg, fotózásnál is jobban nézhetnek ki majd a figurák :)

Anak 2018.07.30. 20:58:26

Meg is jött. Remek-remek állatfigura egy hibával, nekem kicsi zavaró, hogy az állat farka nem állítható és így mindig ebben a felfelé ívelő pozitúrában kell lennie. Szerettem volna teljesen vízszintesen beállítani, de nem lehet.
Jut eszembe, van/volt hozzá leírás? Lehet, hogy az uszonyokat nem jól raktam össze és előre a hátsók kerültek és fordítva. Szét lehet még szedni, vagy minden alkatrész csak egy helyre tud illeszkedni?
Egyébként óriási kedvenc lesz ez.
És még egy kérdés, kádba/vízbe vajon vihető? Nem rozsdásodhatnak be a gömbcsatlakozók vagy bármilyen fém alkatrész, ha van benne?

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2018.07.30. 23:02:38

@Anak: Igen, az a része tényleg nem mozgatható, de azért az uszonyokkal jól pozicionálható. Leírás volt, én is az alapján raktam össze, de szerintem ki lehet szedni, nem hiszem, hogy úgy csinálták meg, hogy ne lehessen. Én amennyire láttam, a víz nem okozhat neki problémát, de én azért, még, nem próbáltam megúsztatni :D Videóban láttam már, hogy megúsztatták, persze az sosem derül ki, utólag okozott-e ez problémát.
süti beállítások módosítása